Strony internetowe za pół ceny

Jestem bardzo wdzięczna za tak profesjonalne podejście do sprawy i wniesienie tak szybko poprawek.

Anita, www.anbud-reda.pl

Najczęściej zadawane pytania


Oto najczęściej pojawiające się wątpliwości użytkowników dotyczące internetu i stawiane nam pytania.


1. Po co nam reklama w internecie, skoro znamy wszystkich naszych klientów?

Informację zamieszczoną w internecie przeglądać będą nie tylko Państwa klienci, ale także np. dostawcy. Kiedy poszukiwania ciekawego dostawcy ograniczamy tylko do własnych działań wykorzystujemy tylko 50% szans. Pozostałe 50% to poszukiwania odbiorców realizowane przez producentów i dostawców. Jeżeli mają do Państwa dotrzeć, muszą wiedzieć o Państwa istnieniu.

2. Internet to fajna sprawa, ale nie mamy komputera.

Brak komputera nie oznacza braku możliwości promowania własnej firmy w internecie. Najczęściej informacje o firmie umieszczane są na serwerach (komputerach) dostawcy usług internetowych. Jest to rozwiązanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i najtańsze.

3. Dostęp do internetu jest ciągle za drogi.

Dostęp do internetu, stałe łącze internetowe - może tak, ale strona reklamowa w internecie nie.

4. Nasza oferta ulega częstej zmianie.

W takiej sytuacji internet jest wręcz idealnym środkiem komunikacji, ponieważ daje możliwość prezentacji zawsze aktualnych informacji. Strony internetowe mogą być na bieżąco modyfikowane, nie tylko przez webmasterów dostawcy usług, ale także samodzielnie. Najczęściej są to bardzo proste czynności związane z wypełnianiem formularzy.

5. Już jesteśmy w internecie - w katalogu firm.

Sieć WWW to miliony stron poświęcone najróżniejszym zagadnieniom. Im więcej tam informacji o Państwa firmie, tym łatwiej będzie do Państwa trafić. Warto wykorzystać więc każdą możliwość. Posiadanie własnej, firmowej strony jest niezbędne, ponieważ strony są indeksowane przez wyszukiwarki internetowe, natomiast zapisy w bazach danych i katalogach rzadko. Na strony, które nie są zaindeksowane nie można trafić. Nie są więc oglądane.

6. Działamy lokalnie i informacja o nas w świecie nie jest potrzebna.

Państwa sąsiedzi korzystający z internetu zainteresowani są właśnie firmami działającymi na rynku lokalnym. Nie zapominajmy o nich, przecież to Państwa klienci. Dostawcy towarów, wyrobów i usług też chcą do Państwa trafić.

7. Jesteśmy za małą firmą.

Internet nie jest "wielkim światem" zarezerwowanym tylko dla największych. Wręcz przeciwnie, to szansa dla małych firm. W prasie, radiu, telewizji dobre miejsce na reklamę, dobra pora transmisji wiąże się z wysokimi opłatami co dość skutecznie eliminuje małe przedsiębiorstwa. W internecie wizytówka za grosze jest równie łatwo dostępna jak serwis informacyjny dużej firmy.

8. Nasi klienci nie korzystają z internetu.

Szacuje się, że w Polsce jest około 25 mln internautów (~70% Polaków). Czy na pewno nie ma wśród nich Państwa klientów i dostawców. To mało prawdopodobne. Reklama internetowa może być doskonałym uzupełnieniem innych działań marketingowych. Jest pełniejsza, zawsze aktualna, jest dostępna 24 godz./dobę i można do niej dotrzeć i wrócić zawsze wtedy, gdy jest potrzebna.